
Dolot, chłodnica oleju, układ paliwowy itp…
Właściciel wcześniej dokonał takich modyfikacji: 3.0L na wale ASN, zakuty blok + stalowa płyta wzmacniająca , wzmocnione panewki , tłoki JE Pistons 82,50 , korby techno5 , śruby głowic ARP , głowice 2.4 + kute zawory supertech +1mm , ostre wałki Dbilas dynamic , sprężynki + talerzyki supertech , wydajniejsza pompa oleju TTD technik , kolektory wydechowe Digitun , 2xturbo RS6 c5 hybrydy by TC turbo , pompa paliwa 044 bosch , wtryski 980 bosch , kolektor ssacy THE Tuner , trójnik THE-Tuner , listwa paliwowa THE-Tuner z dwoma regulatorami , poduszki silnika THE-tuner , przepustnica 90mm RS6 C5 THE-tuner , alu doloty do turbo 76mm + filtry stożkowe k&n , centralny intercooler na rdzeniu Bell , rury 63mm do przepustnicy , sprzęgło dwutarczowe 1100NM Turbo LAMIK , dluzsza skrzynia biegów EHW + chłodzenie , ultrashifter CAE , fotele RECARO Pole Position , cewki tfsi , zimniejsze świece RS4 B5 , dodatkowa chlodnica oleju , podstawka MOCAL z termostatem , wtrysk WMi , hamulce przód ceramiczne 380mm + 6tlok , hamulce tył 330mm + 4tlok , stabilizatory H&R , zawieszenie gwintowane Bilstein b16 , oz ultraleggera 18″ , wydech 2xDP 76mm—>90mm DIGITUN , bov Forge, 2x pompa Walbro
- S4 B5
- Listwy THE TUNER
- Listwy THE TUNER
- Nowe mocowania coolera
- Nowe mocowania coolera
- Nowe mocowania coolera
- Nowe mocowania coolera
- Przymiarka chłodnicy oleju
- Walczymy dalej
- Mocowania foteli zmodyfikowane
- Mocowania foteli zmodyfikowane
- Jeden filterek na miejscu
- Nowe doloty wymagały przeróbki przewodów klimy.
- Nowe doloty wymagały przeróbki przewodów klimy.
- Doloty przymocowane
- Doloty przymocowane
- Doloty gotowe
- Doloty gotowe
- Doloty gotowe
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
Czas na kolejne modyfikacje – montaż dwóch pomp paliwa Walbro 400 LPH
- Customowe mocowanie pomp
- Customowe mocowanie pomp
- Końcówkę do zakucia też trzeba było dorobić
- Z grubsza gotowe
- Z grubsza gotowe
- GOTOWE!
- A oto wynik!