//

30 Kwi 2015

BAZA:
• Fiat Seicento 900
• Brak wyposażenia dodatkowego

PO MODYFIKACJACH:
• Silnik 1.4 T-JET (fabrycznie 150KM) + skrzynia 6 bieg,
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 180KM; druga – mocniejsza 210KM,
• Turbo GT1446
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy
• Duża przepustnica
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w obrotomierzu
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Wzmocnione sprzęgło
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura wody i temperatura oleju
• Hamulce przód 257mm (wentylowane nacinane tarcze TRW + klocki TRW)
• Koła 195/45 YOKOHAMA,
• Kpl tulei poliuretanowych w zawieszeniu oraz poduszkach silnika

PRZY OKAZJI:
• Montaż elektrycznych podnośników szyb,
• Montaż alarmu i centralnego zamka,
• Wymiana ograniczników drzwi,
• Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych,
• Wymiana zbiornika paliwa,
• Montaż halogenów,
• Wymiana zderzaków na wersję Schumacher,
• Wymiana licznika analogowego (na linkę) na wersję elektroniczną,
• Montaż obrotomierza,
• Wymiana amortyzatorów na Bilstein B6 oraz sprężyn na Eibach Pro Kit,
• Remont hamulców tył,
• Kierownica obszyta skórą,
• Wymiana reflektorów na oryginalne Carello,
• Montaż elektrycznej regulacji poziomu świateł,
• Wymiana nagrzewnicy,
• Wymiana łożysk przód + tył.