
BAZA:
• Fiat Seicento 900
• Brak wyposażenia dodatkowego
PO MODYFIKACJACH:
• Silnik 1.4 T-JET (fabrycznie 150KM) + skrzynia 6 bieg,
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 180KM; druga – mocniejsza 210KM,
• Turbo GT1446
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy
• Duża przepustnica
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w obrotomierzu
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Wzmocnione sprzęgło
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura wody i temperatura oleju
• Hamulce przód 257mm (wentylowane nacinane tarcze TRW + klocki TRW)
• Koła 195/45 YOKOHAMA,
• Kpl tulei poliuretanowych w zawieszeniu oraz poduszkach silnika
•
PRZY OKAZJI:
• Montaż elektrycznych podnośników szyb,
• Montaż alarmu i centralnego zamka,
• Wymiana ograniczników drzwi,
• Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych,
• Wymiana zbiornika paliwa,
• Montaż halogenów,
• Wymiana zderzaków na wersję Schumacher,
• Wymiana licznika analogowego (na linkę) na wersję elektroniczną,
• Montaż obrotomierza,
• Wymiana amortyzatorów na Bilstein B6 oraz sprężyn na Eibach Pro Kit,
• Remont hamulców tył,
• Kierownica obszyta skórą,
• Wymiana reflektorów na oryginalne Carello,
• Montaż elektrycznej regulacji poziomu świateł,
• Wymiana nagrzewnicy,
• Wymiana łożysk przód + tył.
- Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
- Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
- Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
- Na początek dotarł tylny zderzak z wersji Schumacher
- Amortyzatory Bilstein B6 + Eibach Pro Kit -30mm
- Kpl poliuretanów zawieszenia + wkładki poduszek silnika
- Łapy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Nowe serce 1.4 T-JET
- Kolektor ssący też już jest
- Kpl cewek
- Alarm z centralnym zamkiem
- Flansz kolektora już wycięta z nierdzewki
- Zaciski pod tarcze 257mm
- Elektryczne podnośniki szyb dotarły
- Mamy już turbosprężarkę GT1446
- Mamy już turbosprężarkę GT1446
- Mamy już turbosprężarkę GT1446
- Przyszedł czas na rozbieranie.
- Przyszedł czas na rozbieranie.
- Przyszedł czas na rozbieranie.
- Niestety stan belki tylnej kwalifikuje ją do wymiany. Nowa belka jest już w drodze.
- Niestety stan belki tylnej kwalifikuje ją do wymiany. Nowa belka jest już w drodze.
- Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
- Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
- Bilstein i Eibach już na miejscu. Do tego nowe łożyska w piastach
- Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
- Dotarło wspomaganie
- Jest też licznik
- Nowe reflektory Carello z elektryczną regulacją
- Przy okazji zmienimy hydrauliczną regulację poziomu świecenia reflektorów na elektryczną
- Elektryczne podnośniki szyb i centralny zamek są już zamontowane
- Drążek stabilizatora dla lepszego prowadzenia
- Nacinane tarcze 257mm
- Wspomaganie jest już na miejscu
- Nowa-używana belka tylna;)
- Nowa-używana belka tylna;)
- Zawieszenie tylne mamy poskładane
- Zawieszenie tylne mamy poskładane
- Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
- Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
- Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
- Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
- Zaciski czekają już na montaż
- Flansz turbosprężarki
- Dotarł też obrotomierz
- Dotarł też obrotomierz
- Nadrabiamy zaległości: Oil catch tank od PROPERFEKT
- Nadrabiamy zaległości: Blow off od PROPERFEKT
- Nadrabiamy zaległości: zaślepka zaworu DV i króciec spustu oleju od PROPERFEKT
- Powoli wracamy do prac nad sejkiem t-jet
- Nowe reflektory na miejscu
- Nowe wzmocnione przeguby
- Zestaw przygotowany do montażu
- Silnik nareszcie na miejscu.
- Silnik nareszcie na miejscu.
- Przymiarki turbiny
- Przymiarki turbiny
- Prace nad kolektorem idą pełną parą.
- Dziś dotarły tapicerki drzwi z wersji z elektrycznymi podnośnikami szyb.
- Kolektor prawie gotowy, jeszcze obróbka mechaniczna i chemiczna
- Zderzaki są już pomalowane
- Zderzaki są już pomalowane
- Tylny zderzak jest już na miejscu.
- Podstawka filtra z termostatem oleju. Dla lepszego chłodzenia
- Doczyszczony kolektor jest już na miejscu. Działamy dalej
- Turbo już przykręcone. Teraz zabieramy się za downpipe.
- Turbo już przykręcone. Teraz zabieramy się za downpipe.
- Budujemy downpipe
- Taki adapterek;)
- Nowe oryginalne halogeny
- Downpipe gotowy
- Downpipe gotowy
- Downpipe gotowy
- Downpipe gotowy
- Czas na intercooler
- Czas na intercooler
- Cooler niemal gotowy. Kąt wspawania króćcy nie jest przypadkowy. Zostały one dopasowane do wylotu z turbosprężarki i reszty układu dolotowego
- Rurka wodna skonstruowana. Przed ostatecznym montażem trafi do malowania.
- Termostat oleju już na miejscu
- Przymiarki coolera
- Licznik z MPI już działa, centralny zamek ze sterowaniem z pilotka również. Czas na wiązkę wspomagania, regulacji świateł i dodatkowych wskaźników
- Czas na doposażenie seicento w dodatkowe „gadżety”:)
- Czas na doposażenie seicento w dodatkowe „gadżety”:)
- Licznik poskładany, kierownica obszyta skórą w firmie R-Design
- Kierownica obszyta skórą w firmie R-Design
- Shiftlight zamontowany
- Shiftlight zamontowany
- Sterownik silnika już czeka
- Kilka elementów pomalowanych w SAW-CARS
- Przygotowuję panel dodatkowych wskaźników
- Panel ze sterowaniem halogenami i „klimą” (czyt. drugą mapą) zamontowany.
- Dodatkowe wskaźniki na miejscu
- Czas na elektrykę
- EMU z grubsza podłączone
- Zawieszenie poskładane
- Spust oleju podłączony
- Zabraliśmy się za wydech. Średnica 60mm
- Zabraliśmy się za wydech. Średnica 60mm
- Czujnik temperatury i ciśnienia oleju
- Hydraulika i chłodzenie turbo podłączone
- Termostat oleju z wyjściem na chłodnicę
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Przymiarki chłodnic
- Chłodnica wody i oleju
- Działamy dalej. Cooler i chłodnica wody i oleju pomalowane w SAW-CARS. Budujemy dolot
- Działamy dalej. Cooler i chłodnica wody i oleju pomalowane. Budujemy dolot
- Chłodnica oleju i wody na miejscu
- Budujemy dolot
- Parę rzeczy trzeba jeszcze uporządkować
- Wentylator SPAL jest już na miejscu
- Tworzymy dolot
- Tworzymy dolot
- Tworzymy dolot
- Tworzymy dolot
- Tworzymy dolot
- Tworzymy dolot. Blow off PROPERFEKT
- Blow-off by PROPERFEKT
- Dolot od filtra powietrza
- Wzmocniony docisk
- Wzmocniony docisk
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!
- GOTOWE!!