30 Kwi 2015
BAZA:
• Fiat Seicento 900
• Brak wyposażenia dodatkowego
PO MODYFIKACJACH:
• Silnik 1.4 T-JET (fabrycznie 150KM) + skrzynia 6 bieg,
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 180KM; druga – mocniejsza 210KM,
• Turbo GT1446
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy intercooler by TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Montaż elektrycznego wspomagania kierownicy
• Duża przepustnica
• Sterownik Ecumaster EMU
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Aluminiowa chłodnica wody wykonana na zamówienie
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Chłodnica wody, oleju i intercooler pomalowane proszkowo na czarny mat
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w obrotomierzu
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Wzmocnione sprzęgło
• Dodatkowe wskaźniki – Boost, temperatura wody i temperatura oleju
• Hamulce przód 257mm (wentylowane nacinane tarcze TRW + klocki TRW)
• Koła 195/45 YOKOHAMA,
• Kpl tulei poliuretanowych w zawieszeniu oraz poduszkach silnika
•
PRZY OKAZJI:
• Montaż elektrycznych podnośników szyb,
• Montaż alarmu i centralnego zamka,
• Wymiana ograniczników drzwi,
• Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych,
• Wymiana zbiornika paliwa,
• Montaż halogenów,
• Wymiana zderzaków na wersję Schumacher,
• Wymiana licznika analogowego (na linkę) na wersję elektroniczną,
• Montaż obrotomierza,
• Wymiana amortyzatorów na Bilstein B6 oraz sprężyn na Eibach Pro Kit,
• Remont hamulców tył,
• Kierownica obszyta skórą,
• Wymiana reflektorów na oryginalne Carello,
• Montaż elektrycznej regulacji poziomu świateł,
• Wymiana nagrzewnicy,
• Wymiana łożysk przód + tył.
-
-
Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
-
-
Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
-
-
Seicento 900. Wyposażenie dodatkowe – brak 🙂
-
-
Na początek dotarł tylny zderzak z wersji Schumacher
-
-
Amortyzatory Bilstein B6 + Eibach Pro Kit -30mm
-
-
Kpl poliuretanów zawieszenia + wkładki poduszek silnika
-
-
Łapy silnika wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Nowe serce 1.4 T-JET
-
-
Kolektor ssący też już jest
-
-
Kpl cewek
-
-
Alarm z centralnym zamkiem
-
-
Flansz kolektora już wycięta z nierdzewki
-
-
Zaciski pod tarcze 257mm
-
-
Elektryczne podnośniki szyb dotarły
-
-
Mamy już turbosprężarkę GT1446
-
-
Mamy już turbosprężarkę GT1446
-
-
Mamy już turbosprężarkę GT1446
-
-
Przyszedł czas na rozbieranie.
-
-
Przyszedł czas na rozbieranie.
-
-
Przyszedł czas na rozbieranie.
-
-
Niestety stan belki tylnej kwalifikuje ją do wymiany. Nowa belka jest już w drodze.
-
-
Niestety stan belki tylnej kwalifikuje ją do wymiany. Nowa belka jest już w drodze.
-
-
Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
-
-
Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
-
-
Bilstein i Eibach już na miejscu. Do tego nowe łożyska w piastach
-
-
Działamy dalej. Wymieniamy skorodowane przewody hamulcowe
-
-
Dotarło wspomaganie
-
-
Jest też licznik
-
-
Nowe reflektory Carello z elektryczną regulacją
-
-
Przy okazji zmienimy hydrauliczną regulację poziomu świecenia reflektorów na elektryczną
-
-
Elektryczne podnośniki szyb i centralny zamek są już zamontowane
-
-
Drążek stabilizatora dla lepszego prowadzenia
-
-
Nacinane tarcze 257mm
-
-
Wspomaganie jest już na miejscu
-
-
Nowa-używana belka tylna;)
-
-
Nowa-używana belka tylna;)
-
-
Zawieszenie tylne mamy poskładane
-
-
Zawieszenie tylne mamy poskładane
-
-
Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
-
-
Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
-
-
Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
-
-
Komora silnika została wymyta i jest gotowa na montaż zespołu napędowego
-
-
Zaciski czekają już na montaż
-
-
Flansz turbosprężarki
-
-
Dotarł też obrotomierz
-
-
Dotarł też obrotomierz
-
-
Nadrabiamy zaległości: Oil catch tank od PROPERFEKT
-
-
Nadrabiamy zaległości: Blow off od PROPERFEKT
-
-
Nadrabiamy zaległości: zaślepka zaworu DV i króciec spustu oleju od PROPERFEKT
-
-
Powoli wracamy do prac nad sejkiem t-jet
-
-
Nowe reflektory na miejscu
-
-
Nowe wzmocnione przeguby
-
-
Zestaw przygotowany do montażu
-
-
Silnik nareszcie na miejscu.
-
-
Silnik nareszcie na miejscu.
-
-
Przymiarki turbiny
-
-
Przymiarki turbiny
-
-
Prace nad kolektorem idą pełną parą.
-
-
Dziś dotarły tapicerki drzwi z wersji z elektrycznymi podnośnikami szyb.
-
-
-
Kolektor prawie gotowy, jeszcze obróbka mechaniczna i chemiczna
-
-
-
Zderzaki są już pomalowane
-
-
Zderzaki są już pomalowane
-
-
Tylny zderzak jest już na miejscu.
-
-
Podstawka filtra z termostatem oleju. Dla lepszego chłodzenia
-
-
Doczyszczony kolektor jest już na miejscu. Działamy dalej
-
-
Turbo już przykręcone. Teraz zabieramy się za downpipe.
-
-
Turbo już przykręcone. Teraz zabieramy się za downpipe.
-
-
Budujemy downpipe
-
-
Taki adapterek;)
-
-
Nowe oryginalne halogeny
-
-
Downpipe gotowy
-
-
Downpipe gotowy
-
-
Downpipe gotowy
-
-
Downpipe gotowy
-
-
Czas na intercooler
-
-
Czas na intercooler
-
-
Cooler niemal gotowy. Kąt wspawania króćcy nie jest przypadkowy. Zostały one dopasowane do wylotu z turbosprężarki i reszty układu dolotowego
-
-
Rurka wodna skonstruowana. Przed ostatecznym montażem trafi do malowania.
-
-
Termostat oleju już na miejscu
-
-
Przymiarki coolera
-
-
Licznik z MPI już działa, centralny zamek ze sterowaniem z pilotka również. Czas na wiązkę wspomagania, regulacji świateł i dodatkowych wskaźników
-
-
Czas na doposażenie seicento w dodatkowe „gadżety”:)
-
-
Czas na doposażenie seicento w dodatkowe „gadżety”:)
-
-
Licznik poskładany, kierownica obszyta skórą w firmie R-Design
-
-
Kierownica obszyta skórą w firmie R-Design
-
-
Shiftlight zamontowany
-
-
Shiftlight zamontowany
-
-
Sterownik silnika już czeka
-
-
Kilka elementów pomalowanych w SAW-CARS
-
-
Przygotowuję panel dodatkowych wskaźników
-
-
Panel ze sterowaniem halogenami i „klimą” (czyt. drugą mapą) zamontowany.
-
-
Dodatkowe wskaźniki na miejscu
-
-
Czas na elektrykę
-
-
EMU z grubsza podłączone
-
-
Zawieszenie poskładane
-
-
Spust oleju podłączony
-
-
Zabraliśmy się za wydech. Średnica 60mm
-
-
Zabraliśmy się za wydech. Średnica 60mm
-
-
Czujnik temperatury i ciśnienia oleju
-
-
Hydraulika i chłodzenie turbo podłączone
-
-
Termostat oleju z wyjściem na chłodnicę
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Przymiarki chłodnic
-
-
Chłodnica wody i oleju
-
-
Działamy dalej. Cooler i chłodnica wody i oleju pomalowane w SAW-CARS. Budujemy dolot
-
-
Działamy dalej. Cooler i chłodnica wody i oleju pomalowane. Budujemy dolot
-
-
Chłodnica oleju i wody na miejscu
-
-
Budujemy dolot
-
-
Parę rzeczy trzeba jeszcze uporządkować
-
-
Wentylator SPAL jest już na miejscu
-
-
Tworzymy dolot
-
-
Tworzymy dolot
-
-
Tworzymy dolot
-
-
Tworzymy dolot
-
-
Tworzymy dolot
-
-
Tworzymy dolot. Blow off PROPERFEKT
-
-
Blow-off by PROPERFEKT
-
-
Dolot od filtra powietrza
-
-
Wzmocniony docisk
-
-
Wzmocniony docisk
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
-
-
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!
-
-
GOTOWE!!