25 Lis 2015

Do tego centralny intercooler typu FMIC
Wymiana skrzyni biegów z C514 na C510
Montaż Blow off oraz wskaźnika doładowania
- Pacjent już przybył. Zaczynamy pracę
- Pacjent już przybył. Zaczynamy pracę
- Pacjent już przybył. Zaczynamy pracę
- Wolnossak wyciągnięty
- T-Jet przygotowany do montażu
- Nowy silnik już wisi. Zaczynamy podłączanie
- Nowy silnik już wisi. Zaczynamy podłączanie
- Nowy silnik już wisi. Zaczynamy podłączanie
- Chłodnica klimatyzacji już dotarła. Czekamy jeszcze na chłodnicę wody i wentylator
- Na życzenie klienta pomalowaliśmy zaciski
- Na życzenie klienta pomalowaliśmy zaciski
- Mamy już chłodnicę z wersji Abarth
- Czas na wydech
- Konczymy mechanikę, jeszcze intercooler i zabieramy się za elektronikę
- Konczymy mechanikę, jeszcze intercooler i zabieramy się za elektronikę
- Przymiarki intercoolera
- Cooler zamontowany i podłączony
- Cooler zamontowany i podłączony
- Auto już od jakiegoś czasu poskładane. Walczymy z niezbyt współpracującą elektroniką
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- GOTOWE!
- 500-tka powróciła. Tym razem wymienimy skrzynię biegów z C514 na C510
- 500-tka powróciła. Tym razem wymienimy skrzynię biegów z C514 na C510
- 500-tka powróciła. Tym razem wymienimy skrzynię biegów z C514 na C510
- Nowa skrzynia jest już na miejscu. Czekamy na brakujące elementy.
- Nowa skrzynia jest już na miejscu. Czekamy na brakujące elementy.
- Przy okazji zamontujemy daszek obszyty skórą i dołożymy wskaźnik doładowania.
- Lewarek zmiany biegów wraz z linkami zamontowany
- Blow off zamontowany
- Przy okazji zamontowaliśmy daszek licznika z Abartha wraz z mocowaniem wskaźnika doładowania. Przy użyciu specjalnie zaprojektowanego i wykonanego przez nas adaptera, zamotnowaliśmy wskaźnik Auto Gauge.
- Przy okazji zamontowaliśmy daszek licznika z Abartha wraz z mocowaniem wskaźnika doładowania. Przy użyciu specjalnie zaprojektowanego i wykonanego przez nas adaptera, zamotnowaliśmy wskaźnik Auto Gauge.