26 Gru 2014
![](http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/2014/12/DSCN7866-600x450.jpg)
Montaż kpl zawieszenia Bilstein (z gwintem) + sprężyny Eibach, do tego duży hamulec z przodu i tarcze z tyłu
- Na początek mamy amortyzatory na przód, czekamy na resztę części
- Sprężyny KW już są. Brakuje jeszcze tylko jednego elementu
- Sprężyny KW już są. Brakuje jeszcze tylko jednego elementu
- Sprężyny Eibach -30 i Bilstein B6
- Nacinane tarcze TRW przód 257mm i tył 240mm
- Nacinane tarcze TRW przód 257mm i tył 240mm
- Zaciski i jarzma po pełnej regeneracji, piaskowaniu i malowaniu.
- Przyjechał wóz:)
- Hamulce i amory z przodu już na miejscu, jeszcze elastyczne przewody w oplocie i gotowe
- Hamulce i amory z przodu już na miejscu, jeszcze elastyczne przewody w oplocie i gotowe
- Hamulce i amory z przodu już na miejscu, jeszcze elastyczne przewody w oplocie i gotowe
- Tylne hamulce zamontowane, czekamy na linkę ręcznego
- Tylne hamulce zamontowane, czekamy na linkę ręcznego
- Tylne hamulce zamontowane, czekamy na linkę ręcznego
- Tylne hamulce zamontowane i podłączone. Linka ręcznego dorobiona.
- Tylne hamulce zamontowane i podłączone. Linka ręcznego dorobiona.
- Dodatkowo przewody w stalowym oplocie