29 Lut 2020

Rozpoczynamy budowę nowego driftowozu dla Przemka Grabarczyka. Nadwozie ma już pełny body kit od Mikinka Projekt, klatkę od Ireco Motorsport oraz zawieszenie Funo Auto Tuning.
- Startujemy
- Startujemy
- Startujemy
- Startujemy
- Startujemy
- Kpl zawieszenie od Funo Auto Tuning
- Kpl zawieszenie od Funo Auto Tuning
- Kpl zawieszenie od Funo Auto Tuning
- Kpl zawieszenie od Funo Auto Tuning
- W międzyczasie w Grabarczyk Mold Technic powstaje dedykowany kolektor ssący
- W międzyczasie w Grabarczyk Mold Technic powstaje dedykowany kolektor ssący
- Przednie hamulce gotowe
- Tylne tarcze już są. Czekamy na zaciski
- Silnik ustawiony. Można produkować łapy.
- Tylne zaciski pomalowane.
- Tak powstają łapy silnika – step_1
- Tak powstają łapy silnika – step_2
- Tak powstają łapy silnika – step_2
- Tak powstają łapy silnika – step_3
- Tak powstają łapy silnika – step_3
- No to jedna łapa gotowa.
- No to jedna łapa gotowa.
- No to jedna łapa gotowa.
- Druga łapa w trakcie
- Lewa łapa silnika gotowa
- Lewa łapa silnika gotowa
- Lewa łapa silnika gotowa
- Wreszcie ruszamy z budową 1-nki. Na pierwszy ogień układ hamulcowy
- Hamulców ciąg dalszy
- Hamulców ciąg dalszy
- Hamulców ciąg dalszy
- Po długiej przerwie wracamy do pracy przy BMW
- Przymiarki coolera
- Wszystkie chłodnice na miejscu
- Wszystkie chłodnice na miejscu
Samochód wymaga przebudowy body. Koła zbyt mocno wystają poza obrys nadwozia. Czekamy na powrót a w międzyczasie spawamy kolektor wydechowy.
- Zawieszenie silnika i skrzyni po galwanizacji
- Kolektor gotowy
- Kolektor gotowy