DSCF1355a
corsa_96
Nowy-1
28 lut 2015
Ten egzemplarz Corolli gościł już w naszym warsztacie przy okazji SWAPu hamulców oraz innych modyfikacji. Tym razem zajmiemy się silnikiem

BAZA:
• Toyota Corolla E10 1.3 16V
• Instalacja LPG
PO MODYFIKACJACH:
• Swap silnika na 2.0 16V 3-SGE (Toyota Celica VI) 175KM
• Usunięcie instalacji LPG
• Piaskowanie i malowanie komory (MP Classic)
• Piaskowanie i malowanie kpl zawieszenia
• Wymiana amortyzatorów i sprężyn na kpl Bilstein B14 (wyprodukowane specjalnie dla tego projektu)
• Aluminiowa, wydajniejsza chłodnica wody wykonana na zamówienie (z zapasem na kolejne modyfikacje)
• Przekładnia kierownicza po kompletnej regeneracji
• Chłodnica wody oraz wszystkie elementy mocowania silnika itp pomalowane proszkowo na czarny mat
• Nowe przewody paliwowe
• Pompa paliwa DW200
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Customowy układ chłodzenia by TRS Racing
• Customowy układ dolotowy z filtrem K&N by TRS Racing
• Remont kapitalny układu hamulcowego + usunięcie (niesprawnego (ABSu)
• Wymiana licznika na wersję z obrotomierzem
• Montaż klimatyzacji
• Customowe łapy silnika by TRS Racing
• Customowe półosie naszego projektu
• Wentylatory SPAL
• Sterowanie silnikiem ECUMASTER EMU

PRZY OKAZJI:
• Wymiana uszkodzonych plastików we wnętrzu auta
• Montaż zegarka i ściemniacza licznika