28 Lut 2015
BAZA:
• Toyota Corolla E10 1.3 16V
• Instalacja LPG
PO MODYFIKACJACH:
• Swap silnika na 2.0 16V 3-SGE (Toyota Celica VI) 175KM
• Usunięcie instalacji LPG
• Piaskowanie i malowanie komory (MP Classic)
• Piaskowanie i malowanie kpl zawieszenia
• Wymiana amortyzatorów i sprężyn na kpl Bilstein B14 (wyprodukowane specjalnie dla tego projektu)
• Aluminiowa, wydajniejsza chłodnica wody wykonana na zamówienie (z zapasem na kolejne modyfikacje)
• Przekładnia kierownicza po kompletnej regeneracji
• Chłodnica wody oraz wszystkie elementy mocowania silnika itp pomalowane proszkowo na czarny mat
• Nowe przewody paliwowe
• Pompa paliwa DW200
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Customowy układ chłodzenia by TRS Racing
• Customowy układ dolotowy z filtrem K&N by TRS Racing
• Remont kapitalny układu hamulcowego + usunięcie (niesprawnego (ABSu)
• Wymiana licznika na wersję z obrotomierzem
• Montaż klimatyzacji
• Customowe łapy silnika by TRS Racing
• Customowe półosie naszego projektu
• Wentylatory SPAL
• Sterowanie silnikiem ECUMASTER EMU
PRZY OKAZJI:
• Wymiana uszkodzonych plastików we wnętrzu auta
• Montaż zegarka i ściemniacza licznika
-
-
Chłopaki z MP Classic będą mieli co robić;)
-
-
Ten egzemplarz Corolli gościł już w naszym warsztacie przy okazji SWAPu hamulców oraz innych modyfikacji. Tym razem zajmiemy się silnikiem
-
-
Zabieramy się do demontażu
-
-
Zabieramy się do demontażu
-
-
Zabieramy się do demontażu
-
-
Zabieramy się do demontażu
-
-
Zabieramy się do demontażu
-
-
Silnik wyjęty.
-
-
Silnik wyjęty.
-
-
Chłopaki z MP Classic będą mieli co robić;)
-
-
Nastąpiła mała zmiana:) Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE Emotikon smile 170KM
-
-
Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE 170 KM
-
-
Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE 🙂 170 KM
-
-
Pierwsze przymiarki nowego silnika
-
-
Pierwsze przymiarki nowego silnika
-
-
Pierwsze przymiarki nowego silnika
-
-
Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
-
-
Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
-
-
Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
-
-
Przymiarek ciąg dalszy…
-
-
Przymiarki, przymiarki…
-
-
Podstawa prawej poduszki
-
-
Prawa poduszka na miejscu
-
-
Modyfikacja belki pod silnik, jeszcze tylko pozamykać rozcięte profile, oszlifować spawy i można lakierować
-
-
Modyfikacja belki pod silnik, jeszcze tylko pozamykać rozcięte profile, oszlifować spawy i można lakierować
-
-
Łapa przedniej poduszki gotowa
-
-
Łapa przedniej poduszki gotowa
-
-
Łapa przedniej poduszki gotowa
-
-
Łapa przedniej poduszki gotowa
-
-
Półosie gotowe.
-
-
Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
-
-
Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
-
-
Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
-
-
Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
-
-
Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
-
-
Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
-
-
Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
-
-
Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
-
-
Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
-
-
Amortyzatory wymienimy na Bilstein z gwintem;)
-
-
Przekładnia po pełnej regeneracji, nowe elementy zawieszenia też już są.
-
-
Nowe sprzęgło LUK
-
-
Przy okazji skrzynia biegów została nieco odświeżona
-
-
Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
-
-
Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
-
-
Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
-
-
Zaczynamy mycie silnika
-
-
Przy okazji wymiany uszczelki pokrywa wałków i kilka elementów zostaną wypiaskowane i pomaliwane proszkowo
-
-
Blok odświeżony. Czekamy na broki i kilka innych części z oryginału
-
-
Nowe sprzęgło LUK
-
-
Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
-
-
Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
-
-
Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
-
-
Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
-
-
Serwo i pompa – jak nowe:)
-
-
Dotarło kilka części z oryginału. Między innymi broki i hydrauliczny napinacz rozrządu
-
-
Dotarło kilka części z oryginału. Między innymi broki i hydrauliczny napinacz rozrządu
-
-
Przednie zaciski po pełnej regeneracji. Piaskowanie, malowanie proszkowe w SAW-CARS. Do tego nowe tłoczki, uszczelki i odpowietrzniki.
-
-
Pompa paliwa ma już dość:)
-
-
Rozrząd poskładany
-
-
Składamy dalej
-
-
Kolejny element układanki
-
-
Silnik jest już prawie kompletny. Czekamy na naprawę gwintów w kolektorze wydechowym.
-
-
Silnik jest już prawie kompletny. Czekamy na naprawę gwintów w kolektorze wydechowym.
-
-
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-
-
Mała rzecz a cieszy:)
-
-
Nowa chłodnica klimy
-
-
Nowe poduszki amortyzatorów
-
-
Dzisiaj dotarły amortyzatory Bilstein ze sprężynami KW. Gwintowane, na „grubej rurze”.
-
-
Zestaw napędowy niemal gotowy do montażu
-
-
Kolektor zawinięty bandażem, można montować
-
-
Przednie amortyzatory są już na miejscu
-
-
Przednie amortyzatory są już na miejscu
-
-
Kolektor zamontowany i tym samym silnik jest gotowy do montażu w aucie.
-
-
Nowa wydajniejsza pompa paliwa
-
-
Działamy, działamy
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Silnik na miejscu
-
-
Przy okazji nowy wysprzęglik…
-
-
…i nowa pompa sprzęgła
-
-
Nowe półosie gotowe
-
-
Nowe półosie gotowe
-
-
Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na podpinanie
-
-
Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na podpinanie
-
-
Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na elektrykę.
-
-
Linka gazu podłączona
-
-
Nowy licznik z obrotomierzem na miejscu. Przebieg zerowy bo auto będzie jak nowe:)
-
-
Przyszedł czas na elektrykę
-
-
Ostatnia, tylna łapa gotowa do montażu
-
-
Ostatnia, tylna łapa gotowa do montażu
-
-
Tylne zawieszenie po piaskowaniu i malowaniu w SAW-CARS
-
-
Tylne zaciski wypiaskowane, teraz lakier w SAW-CARS
-
-
Tylne zaciski zostały polakierowane w SAW-CARS
-
-
Tylny drążek stabilizatora również pomalowany proszkowo w SAW-CARS
-
-
Kabelków nie ma końca…
-
-
Kabelków nie ma końca…
-
-
-
Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
-
-
Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
-
-
Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
-
-
Nowy mózg zarządzający silnikiem. Nie doszedłem do porozumienia z fabrycznym immobiliserem Toyoty, stąd decyzja o wymianie sterownika na bardziej rozwojowy, nawiązujący nieco do rozwojowej chłodnicy:)
-
-
Chłodnica pomalowana w SAW-CARS
-
-
Mocowania, wsporniki i uchwyty pomalowane w SAW-CARS
-
-
Układ wydechowy gotowy
-
-
Układ wydechowy gotowy
-
-
Wydech na miejscu
-
-
Wydech na miejscu
-
-
Wentylator SPAL zamontowany
-
-
Wentylator SPAL zamontowany
-
-
Przy okazji wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie cewki zapłonowej
-
-
Przy okazji wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie cewki zapłonowej
-
-
Chłodnice na miejscu
-
-
Chłodnice na miejscu
-
-
Chłodnica klimy na miejscu
-
-
Chłodnica klimy na miejscu
-
-
Chłodnice na miejscu
-
-
Pod maską coraz ciaśniej
-
-
Pod maską coraz ciaśniej
-
-
Pod maską coraz ciaśniej
-
-
Corollka wrócia ze strojenia. Teraz czas na podpięcie klimatyzacji
-
-
Corollka wrócia ze strojenia. Teraz czas na podpięcie klimatyzacji
-
-
Czas na podpięcie elektryki klimatyzacji
-
-
Czas na podpięcie elektryki klimatyzacji
-
-
Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
-
-
Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
-
-
Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
-
-
Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
-
-
GOTOWE !
-
-
GOTOWE !
-
-
GOTOWE !