
BAZA:
• Toyota Corolla E10 1.3 16V
• Instalacja LPG
PO MODYFIKACJACH:
• Swap silnika na 2.0 16V 3-SGE (Toyota Celica VI) 175KM
• Usunięcie instalacji LPG
• Piaskowanie i malowanie komory (MP Classic)
• Piaskowanie i malowanie kpl zawieszenia
• Wymiana amortyzatorów i sprężyn na kpl Bilstein B14 (wyprodukowane specjalnie dla tego projektu)
• Aluminiowa, wydajniejsza chłodnica wody wykonana na zamówienie (z zapasem na kolejne modyfikacje)
• Przekładnia kierownicza po kompletnej regeneracji
• Chłodnica wody oraz wszystkie elementy mocowania silnika itp pomalowane proszkowo na czarny mat
• Nowe przewody paliwowe
• Pompa paliwa DW200
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing
• Customowy układ chłodzenia by TRS Racing
• Customowy układ dolotowy z filtrem K&N by TRS Racing
• Remont kapitalny układu hamulcowego + usunięcie (niesprawnego (ABSu)
• Wymiana licznika na wersję z obrotomierzem
• Montaż klimatyzacji
• Customowe łapy silnika by TRS Racing
• Customowe półosie naszego projektu
• Wentylatory SPAL
• Sterowanie silnikiem ECUMASTER EMU
PRZY OKAZJI:
• Wymiana uszkodzonych plastików we wnętrzu auta
• Montaż zegarka i ściemniacza licznika
- Chłopaki z MP Classic będą mieli co robić;)
- Ten egzemplarz Corolli gościł już w naszym warsztacie przy okazji SWAPu hamulców oraz innych modyfikacji. Tym razem zajmiemy się silnikiem
- Zabieramy się do demontażu
- Zabieramy się do demontażu
- Zabieramy się do demontażu
- Zabieramy się do demontażu
- Zabieramy się do demontażu
- Silnik wyjęty.
- Silnik wyjęty.
- Chłopaki z MP Classic będą mieli co robić;)
- Nastąpiła mała zmiana:) Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE Emotikon smile 170KM
- Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE 170 KM
- Nowe serce właśnie przybyło. 2.0 16V 3S-GE 🙂 170 KM
- Pierwsze przymiarki nowego silnika
- Pierwsze przymiarki nowego silnika
- Pierwsze przymiarki nowego silnika
- Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
- Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
- Komora oczyszczona ze zbędnych elementów i przygotowana do dalszych przymiarek
- Przymiarek ciąg dalszy…
- Przymiarki, przymiarki…
- Podstawa prawej poduszki
- Prawa poduszka na miejscu
- Modyfikacja belki pod silnik, jeszcze tylko pozamykać rozcięte profile, oszlifować spawy i można lakierować
- Modyfikacja belki pod silnik, jeszcze tylko pozamykać rozcięte profile, oszlifować spawy i można lakierować
- Łapa przedniej poduszki gotowa
- Łapa przedniej poduszki gotowa
- Łapa przedniej poduszki gotowa
- Łapa przedniej poduszki gotowa
- Półosie gotowe.
- Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
- Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
- Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
- Chłopaki z MP Classic nie próżnują. Komora silnika wypiaskowana.
- Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
- Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
- Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
- Corolla wróciła z MP Classic. Jak zwykle praca na najwyższym poziomie:)
- Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Zawieszenie wyjęte, zostanie wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Amortyzatory wymienimy na Bilstein z gwintem;)
- Przekładnia po pełnej regeneracji, nowe elementy zawieszenia też już są.
- Nowe sprzęgło LUK
- Przy okazji skrzynia biegów została nieco odświeżona
- Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
- Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
- Elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane w SAW-CARS
- Zaczynamy mycie silnika
- Przy okazji wymiany uszczelki pokrywa wałków i kilka elementów zostaną wypiaskowane i pomaliwane proszkowo
- Blok odświeżony. Czekamy na broki i kilka innych części z oryginału
- Nowe sprzęgło LUK
- Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
- Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
- Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
- Odświeżone elementy zawieszenia. Nowe tuleje, sworznie, łączniki stabilizatora, łożyska i piasty
- Serwo i pompa – jak nowe:)
- Dotarło kilka części z oryginału. Między innymi broki i hydrauliczny napinacz rozrządu
- Dotarło kilka części z oryginału. Między innymi broki i hydrauliczny napinacz rozrządu
- Przednie zaciski po pełnej regeneracji. Piaskowanie, malowanie proszkowe w SAW-CARS. Do tego nowe tłoczki, uszczelki i odpowietrzniki.
- Pompa paliwa ma już dość:)
- Rozrząd poskładany
- Składamy dalej
- Kolejny element układanki
- Silnik jest już prawie kompletny. Czekamy na naprawę gwintów w kolektorze wydechowym.
- Silnik jest już prawie kompletny. Czekamy na naprawę gwintów w kolektorze wydechowym.
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Mała rzecz a cieszy:)
- Nowa chłodnica klimy
- Nowe poduszki amortyzatorów
- Dzisiaj dotarły amortyzatory Bilstein ze sprężynami KW. Gwintowane, na „grubej rurze”.
- Zestaw napędowy niemal gotowy do montażu
- Kolektor zawinięty bandażem, można montować
- Przednie amortyzatory są już na miejscu
- Przednie amortyzatory są już na miejscu
- Kolektor zamontowany i tym samym silnik jest gotowy do montażu w aucie.
- Nowa wydajniejsza pompa paliwa
- Działamy, działamy
- Silnik na miejscu
- Silnik na miejscu
- Przy okazji nowy wysprzęglik…
- …i nowa pompa sprzęgła
- Nowe półosie gotowe
- Nowe półosie gotowe
- Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na podpinanie
- Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na podpinanie
- Klimatyzacja jest na miejscu. Teraz czas na elektrykę.
- Linka gazu podłączona
- Nowy licznik z obrotomierzem na miejscu. Przebieg zerowy bo auto będzie jak nowe:)
- Przyszedł czas na elektrykę
- Ostatnia, tylna łapa gotowa do montażu
- Ostatnia, tylna łapa gotowa do montażu
- Tylne zawieszenie po piaskowaniu i malowaniu w SAW-CARS
- Tylne zaciski wypiaskowane, teraz lakier w SAW-CARS
- Tylne zaciski zostały polakierowane w SAW-CARS
- Tylny drążek stabilizatora również pomalowany proszkowo w SAW-CARS
- Kabelków nie ma końca…
- Kabelków nie ma końca…
- Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
- Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
- Dotarła w końcu nieco większa chłodnica, dająca możliwości rozwoju układu napędowego:)
- Nowy mózg zarządzający silnikiem. Nie doszedłem do porozumienia z fabrycznym immobiliserem Toyoty, stąd decyzja o wymianie sterownika na bardziej rozwojowy, nawiązujący nieco do rozwojowej chłodnicy:)
- Chłodnica pomalowana w SAW-CARS
- Mocowania, wsporniki i uchwyty pomalowane w SAW-CARS
- Układ wydechowy gotowy
- Układ wydechowy gotowy
- Wydech na miejscu
- Wydech na miejscu
- Wentylator SPAL zamontowany
- Wentylator SPAL zamontowany
- Przy okazji wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie cewki zapłonowej
- Przy okazji wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie cewki zapłonowej
- Chłodnice na miejscu
- Chłodnice na miejscu
- Chłodnica klimy na miejscu
- Chłodnica klimy na miejscu
- Chłodnice na miejscu
- Pod maską coraz ciaśniej
- Pod maską coraz ciaśniej
- Pod maską coraz ciaśniej
- Corollka wrócia ze strojenia. Teraz czas na podpięcie klimatyzacji
- Corollka wrócia ze strojenia. Teraz czas na podpięcie klimatyzacji
- Czas na podpięcie elektryki klimatyzacji
- Czas na podpięcie elektryki klimatyzacji
- Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
- Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
- Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
- Taka oto niespodzianka w zbiorniku paliwa, 2,5 roku od wymiany zbiornika na nowy :/ Z czego produkują te części…
- GOTOWE !
- GOTOWE !
- GOTOWE !