//

19 Kwi 2017

BAZA:
• Abarth Punto EVO 1.4 Multiair
• turbo TD04L – ok 220KM

PO MODYFIKACJACH:
• silnik 2.0 turbo (Opel Astra H OPC – Z20LEH)
• Downpipe by TRS Racing
• Układ wydechowy nierdzewka by TRS Racing na tłumikach MG Motorsport (z klapą zmieniającą
głośność)
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Zblokowane koło zamachowe, wzmocnione sprzęgło ze spiekiem
• Sonda Lambda LSU 4.9
• Czujnik EGT
• Wtryskiwacze 630cm3
• Sterownik Ecumaster EMU Black
• Układ chłodzenia by TRS Racing
• Szpera Quaife
• Strojenie wraz z opracowaniem współpracy EMU z BCM Abartha – Ecumaster (wszystko działa jak w
oryginale)
• Pompa paliwa DW200
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• dwie mapy przełączane oryginalnym przełącznikiem Abarth

PRZY OKAZJI:
• Wymiana hamulców przód + tył
• Naprawa skrzyni biegów