
Auto baza:
– Fiat Seicento 899cm
– instalacja LPG
Specyfikacja końcowa:
– silnik 1.6 16V VTi 160KM (pochodzący z Hondy CRX Del Sol)
– customowe mocowania silnika
– całkowicie przebudowana komora silnika
– customowe, robione na zamówienie półosie
– pedal box zamiast tradycyjnych pedałów
– pełna klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów
– zawieszenie Bilstein B14
– grubszy stabilizator przedniej osi
– stabilizator tylnej osi
– tarcze przód 257mm wentylowane i nacinane
– tarcze tył 240mm nacinane
– fotele kubełkowe oraz pasy czteropunktowe
– przewody hamulcowe w stalowym oplocie
– poliuretanowe poduszki zawieszenia
– wnętrze obszyte w firmie R-Design
– centralny zamek z pilotem
– car audio JBL
– żelowy akumulator w bagażniku
– flokowana deska rozdzielcza
– dedykowany, wykonany w naszej firmie zestaw wskaźników
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej MG Motorsport
- Seicento 900 z LPG
- Seicento 900 z LPG
- Seicento 900 z LPG
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Niezbędne okazało się wykręcenie wszystkiego z wewnątrz
- Niezbędne okazało się wykręcenie wszystkiego z wewnątrz
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Silnik już wisi o własnych siłach
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przebudowana komora silnika
- Oryginalne serwo z pompą hamulcową się nie zmieściło, stąd pedal box
- Oryginalne serwo z pompą hamulcową się nie zmieściło, stąd pedal box
- Nowe oryginalne wahacze z poliuretanowymi tulejami
- Bilstein B14 wystrojony pod nieco cięższy silnik
- Nieco twardsze B6 na tył
- Nowe, dedykowane półosie napędowe
- Hamulce 257mm na przód
- Zawieszenie w komplecie
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Customowy stabilizator tylnej osi
- Customowy stabilizator tylnej osi
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Sterownik centralnego zamka przy okazji
- Powoli uzbrajamy silnik
- Kolektor 4-2-1
- Powoli uzbrajamy silnik
- Żelowy akumulator został przeniesiony do bagażnika
- Dodatkowo zestaw car audio dla dobrego brzmienia
- Dodatkowo zestaw car audio dla dobrego brzmienia
- Nieco przebudowany kokpit
- Układ wydechowy od MG Motorsport
- Już prawie gotowe
- Przy okazji deska pojechała do flocku
- W miejscu przełącznika obiegu wewnętrznego wmontowałem zegarek
- Customowy, zrobiony przez naszą firmę zestaw wsaźników
- Gotowe