
Auto baza:
- Fiat Seicento 899cm
- instalacja LPG
Specyfikacja końcowa:
- silnik 1.6 16V VTi 160KM (pochodzący z Hondy CRX Del Sol)
- customowe mocowania silnika
- całkowicie przebudowana komora silnika
- customowe, robione na zamówienie półosie
- pedal box zamiast tradycyjnych pedałów
- pełna klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów
- zawieszenie Bilstein B14
- grubszy stabilizator przedniej osi
- stabilizator tylnej osi
- tarcze przód 257mm wentylowane i nacinane
- tarcze tył 240mm nacinane
- fotele kubełkowe oraz pasy czteropunktowe
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- poliuretanowe poduszki zawieszenia
- wnętrze obszyte w firmie R-Design
- centralny zamek z pilotem
- car audio JBL
- żelowy akumulator w bagażniku
- flokowana deska rozdzielcza
- dedykowany, wykonany w naszej firmie zestaw wskaźników
- układ wydechowy ze stali nierdzewnej MG Motorsport
- Seicento 900 z LPG
- Seicento 900 z LPG
- Seicento 900 z LPG
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Na początek wyciągamy stary silnik
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Niezbędne okazało się wykręcenie wszystkiego z wewnątrz
- Niezbędne okazało się wykręcenie wszystkiego z wewnątrz
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Przy okazji obspawaliśmy całą karoserię
- Silnik już wisi o własnych siłach
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przyszedł czas na klatkę
- Przebudowana komora silnika
- Oryginalne serwo z pompą hamulcową się nie zmieściło, stąd pedal box
- Oryginalne serwo z pompą hamulcową się nie zmieściło, stąd pedal box
- Nowe oryginalne wahacze z poliuretanowymi tulejami
- Bilstein B14 wystrojony pod nieco cięższy silnik
- Nieco twardsze B6 na tył
- Nowe, dedykowane półosie napędowe
- Hamulce 257mm na przód
- Zawieszenie w komplecie
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Customowy stabilizator tylnej osi
- Customowy stabilizator tylnej osi
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Za ucywilizowanie wnętrza zadbała firma R-Design
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Kierownica została obszyta skórą
- Sterownik centralnego zamka przy okazji
- Powoli uzbrajamy silnik
- Kolektor 4-2-1
- Powoli uzbrajamy silnik
- Żelowy akumulator został przeniesiony do bagażnika
- Dodatkowo zestaw car audio dla dobrego brzmienia
- Dodatkowo zestaw car audio dla dobrego brzmienia
- Nieco przebudowany kokpit
- Układ wydechowy od MG Motorsport
- Już prawie gotowe
- Przy okazji deska pojechała do flocku
- W miejscu przełącznika obiegu wewnętrznego wmontowałem zegarek
- Customowy, zrobiony przez naszą firmę zestaw wsaźników
- Gotowe