07 Kwi 2014
Auto bazowe:
– VW Scirocco Mk2
– silnik 1.8 (zatarty, zdekompletowany, zamotnowany „na siłę” nieliniowo względem osi przedniej)
– hamulce – brak
Specyfikacja końcowa:
– Silnik 2.0 16V ABF 150KM (Seat Toledo Mk1)
– Lekkie koło zamachowe
– Pełna regeneracja + obróbka głowicy
– Skrzynia V-bieg ze sterowaniem linkami, hydrauliczne sprzęgło (Seat Toledo Mk1)
– Hamulce przód – tarcze wentylowane nacinane 280mm
– Hamulce tył – tarcze nacinane 226mm
– Zmiana rozstawu śrub z 4×100 na 5×100
– Elektryczne szyby
– Elastyczne przewody hamulcowe w stalowym oplocie
– Dolna rozpórka
– Kpl układ wydechowy ze stali nierdzewnej
– Wiele innych drobniejszych modyfikacji
- Pacjent to VW Scirocco Mk2
- Pacjent to VW Scirocco Mk2
- Silnik niby w aucie już zamontowany tylko „trochę” nieliniowo z osią półosi.
- Trochę części do zmontowania
- Na początek elektryczne podnośniki szyb.
- Silnik wyjęty, trzeba go trochę ogarnąć
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z nierdzewki
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z nierdzewki
- Skrzynia przygotowana do montażu
- Teraz przygotujemy silnik
- Po bliższych oględzinach okazało się, że miał to być silnik 2.0 ABF a w aucie zamontowany został 1.8 i w dodatku zatarty
- Musieliśmy znaleźć nowy dół silnika 2.0 16V
- Teraz obróbka mechaniczna bloku
- Głowica po gruntownym remoncie
- Głowica po gruntownym remoncie
- Głowica po gruntownym remoncie
- Powoli składamy
- Powoli składamy
- Odchudzone koło zamachowe
- Odchudzone koło zamachowe
- Zaczyna przypominać silnik
- Kolektor wydechowy „prawie” pasuje do Scirocco:)
- Zamontowaliśmy kpl osprzęt (razem z kompresorem klimy, którą klient uruchomi później)
- Pierwsze przymiarki. Zespół napędowy pasowałby prawie bez problemu gdyby nie kompresor klimy
- Pierwsze przymiarki. Zespół napędowy pasowałby prawie bez problemu gdyby nie kompresor klimy
- Pierwsze przymiarki. Zespół napędowy pasowałby prawie bez problemu gdyby nie kompresor klimy
- Komplet łap i poduszek
- Mechanizm zmiany biegów na linki
- Nowe mocowania silnika
- Silnik wisi o własnych siłach
- Silnik wisi o własnych siłach
- Silnik wisi o własnych siłach
- Miejsce na kompresor
- SWAP hamulców na 280mm dzięki naszym adapterom
- Hamulce przód
- Tak prezentują się w przykładowych felgach 15″
- Kpl układ wydechowy od MG Motorsport
- Rozpórka dolna
- Dedykowane półosie
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Rozpórka już na miejscu
- Pompa sprzęgła
- Elektryka…
- Hamulce tył
- Hamulce tył
- Adaptery zmieniające rozstaw śrub na 5×100
- Adaptery zmieniające rozstaw śrub na 5×100
- Adaptery zmieniające rozstaw śrub na 5×100
- Zestaw płaskich wentylatorów chłodnicy
- Chłodnica klimy
- Zestaw chłodzący
- Zestaw chłodzący
- Elektryka…
- Dolot
- No i gotowe
- No i gotowe