25 Kwi 2014

Replika AC COBRA (dwie sztuki) – W pierwszym egzemplarzu zmieniliśmy silnik 2.9 12V na 2.9 24V Cosworth, oraz całą elektrykę. W drugiej sztuce nasze prace ograniczyły się wyłącznie do uruchomienia instalacji elektrycznej.
- Pacjent
- Pacjent
- Pacjent
- Pacjent
- Dawca serca – Ford Scorpio Mk2
- Silnik wyjęty z Forda Scorpio Mk2 – 2.9 24V 207KM
- Silnik rozebrany do czyszczenia
- Wiązka silnikowa jest w kiepskim stanie i trzeba było ją zrobić praktycznie od nowa
- Jedno wielkie zwarcie
- Silnik przygotowany do mycia
- Częściowo domyty osprzęt silnika
- Częściowo domyty osprzęt silnika
- Odświeżone kolektory wydechowe
- Fela:)
- Elektryka w aucie jest w kiepskim stanie…
- Obecny silnik – 2.9 12V (150KM)
- Obecny silnik – 2.9 12V (150KM)
- Elektryka w samochodzie jest w bardzo kiepskim stanie
- Elektryka w samochodzie jest w bardzo kiepskim stanie
- Elektryka w samochodzie jest w bardzo kiepskim stanie
- Elektryka w samochodzie jest w bardzo kiepskim stanie
- Kilka kilogramów niepotrzebnej miedzi czyli wycięta instalacja elektryczna. W jej miejsce będzie nowa
- Kilka kilogramów niepotrzebnej miedzi czyli wycięta instalacja elektryczna. W jej miejsce będzie nowa
- Przymiarka nowego silnika
- Przymiarka nowego silnika
- Czeka nas podłączenie silnika (elektryka, paliwo, wspomaganie, chłodzenie
- Trzeba zamontować skrzynkę bezpiecznikową
- Tłumik
- Ciąg dalszy elektryki
- Skrzynka bezpiecznikowa – podłączanie wiązek
- Skrzynka bezpiecznikowa – podłączanie wiązek
- Porządkowanie kabelków ciąg dalszy….elektryka nadwozia już działa.
- Cobra wróciła z lakieru. Pozostało podłączyć światła i wskaźniki
- Cobra wróciła z lakieru. Pozostało podłączyć światła i wskaźniki
- Cobra wróciła z lakieru. Pozostało podłączyć światła i wskaźniki
- Deska rozdzielcza
- Pacjent nr 2
- Pacjent 2
- Komora silnika
- Elektryka była w nienajlepszym stanie