19 Lis 2017

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150KM – Po modyfikacjach 221KM, 329Nm
BAZA:
• Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150KM
PO MODYFIKACJACH:
• Turbo GT17
• Downpipe nierdzewka by TRS Racing
• Układ wydechowy nierdzewka by TRS Racing na tłumikach MG Motorsport
• Większy intercooler FMIC.pl
• Większe wtryskiwacze Bosch
• Ostrzejszy wałek wydechowy
• Wkład filtra powietrza K&N
• Chłodnica oleju
PRZY OKAZJI:
• Wymiana sprzęgła
• Wymiana kolektora wydechowego
• Wymiana świec, kpl rozrządu, oleju oraz filtrów
• Hamulce big brake – 305mm przód + 284mm tył
• Obszycie kierownicy + hydrografika plastików
• Licznik z wersji MOMO Design
- Firmowej Lancii też się należy
- Etap I – Wymiana seryjnego coolera na intercooler FMIC
- Etap I – Wymiana seryjnego filtra na wkładkę K&N
- Cooler zamontowany
- Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
- Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
- Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
- Etap III – Układ wydechowy z nierdzewki oparty na tłumikach MGmotorsport
- Turbo na miejscu
- Downpipe gotowa i zamontowana
- Downpipe gotowa i zamontowana
- Downpipe gotowa i zamontowana
- Z grubsza poskładane. Czas na wydech
- GOTOWE
- Lecimy z wydechem
- Lecimy z wydechem
- Pod maską gotowe
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Wydech gotowy
- Na wiosnę montujemy hamulce 304mm 🙂 Póki co zaciski piaskowane i malowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
- Na wiosnę montujemy hamulce 304mm 🙂 Póki co zaciski piaskowane i malowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
- W końcu adaptery pod Brembo gotowe.
- Lancia w końcu się doczekała większych hamulców – 305mm
- Tył czeka na montaż
- 284×22 zamontowane
- Stage II – Tym razem kolejny stage -> 250+
- Chłodnica oleju zamontowana
- Z grubsza gotowe. Jeszcze tylko TIP do malowania i można stroić
- TIP pomalowany, Lancia gotowa. Czekamy na wynik strojenia
- Tak, że ten. Taki wynik Strojenie ETS Performance 255KM i 412Nm
- Początek modyfikacji wnętrza naszej Lancii. Nieco zużyta kierownica została obszyta na skórą w firmie R-Design. Hydrografika – carbon to dzieło Fifth Element
- Początek modyfikacji wnętrza naszej Lancii. Nieco zużyta kierownica została obszyta na skórą w firmie R-Design. Hydrografika – carbon to dzieło Fifth Element
- Mały upgrade – swap licznika z wersji MOMO Design