19 Lis 2017
Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150KM – Po modyfikacjach 221KM, 329Nm
BAZA:
• Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150KM
PO MODYFIKACJACH:
• Turbo GT17
• Downpipe nierdzewka by TRS Racing
• Układ wydechowy nierdzewka by TRS Racing na tłumikach MG Motorsport
• Większy intercooler FMIC.pl
• Większe wtryskiwacze Bosch
• Ostrzejszy wałek wydechowy
• Wkład filtra powietrza K&N
• Chłodnica oleju
PRZY OKAZJI:
• Wymiana sprzęgła
• Wymiana kolektora wydechowego
• Wymiana świec, kpl rozrządu, oleju oraz filtrów
• Hamulce big brake – 305mm przód + 284mm tył
• Obszycie kierownicy + hydrografika plastików
• Licznik z wersji MOMO Design
-
-
Firmowej Lancii też się należy
-
-
Etap I – Wymiana seryjnego coolera na intercooler FMIC
-
-
-
Etap I – Wymiana seryjnego filtra na wkładkę K&N
-
-
Cooler zamontowany
-
-
Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
-
-
Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
-
-
Etap II – wymiana wałków rozrządu, kolektora (standardowo był pęknięty) oraz turbo
-
-
Etap III – Układ wydechowy z nierdzewki oparty na tłumikach MGmotorsport
-
-
Turbo na miejscu
-
-
Downpipe gotowa i zamontowana
-
-
Downpipe gotowa i zamontowana
-
-
Downpipe gotowa i zamontowana
-
-
Z grubsza poskładane. Czas na wydech
-
-
GOTOWE
-
-
Lecimy z wydechem
-
-
Lecimy z wydechem
-
-
Pod maską gotowe
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Na wiosnę montujemy hamulce 304mm 🙂 Póki co zaciski piaskowane i malowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
-
-
Na wiosnę montujemy hamulce 304mm 🙂 Póki co zaciski piaskowane i malowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
-
-
W końcu adaptery pod Brembo gotowe.
-
-
Lancia w końcu się doczekała większych hamulców – 305mm
-
-
Tył czeka na montaż
-
-
284×22 zamontowane
-
-
-
Stage II – Tym razem kolejny stage -> 250+
-
-
Chłodnica oleju zamontowana
-
-
Z grubsza gotowe. Jeszcze tylko TIP do malowania i można stroić
-
-
TIP pomalowany, Lancia gotowa. Czekamy na wynik strojenia
-
-
Tak, że ten. Taki wynik Strojenie ETS Performance 255KM i 412Nm
-
-
Początek modyfikacji wnętrza naszej Lancii. Nieco zużyta kierownica została obszyta na skórą w firmie R-Design. Hydrografika – carbon to dzieło Fifth Element
-
-
Początek modyfikacji wnętrza naszej Lancii. Nieco zużyta kierownica została obszyta na skórą w firmie R-Design. Hydrografika – carbon to dzieło Fifth Element
-
-
Mały upgrade – swap licznika z wersji MOMO Design