13 Kwi 2014
Auto bazowe:
– Renault Megane I PhII 1.9 dTI
– Brak silnika
Specyfikacja końcowa:
– Silnik 2.0 16V Turbo pochodzący z Renault Megane II RS 225
– Skrzynia 6-bieg
– konwersja mechanizmu zmiany biegów na wersję sterowaną linkami
– customowe mocowania silnika
– customowy układ dolotowy z nierdzewki
– blow off i zaślepka zaworu dv Properfekt
– półosie robione na zamówienie
– stałe, lekkie koło zamachowe, sprzęgło wzmocnione, tarcza ze spiekiem
– konwersja mechanicznej pompy wspomagania kierownicy na pompę elektrohydrauliczną
– customowy downpipe
– elektronika Ecumaster EMU
-
-
Baza do pracy: Megane dti
-
-
Baza do pracy: Megane dti
-
-
Auto przyjechało już bez silnika
-
-
Auto przyjechało już bez silnika
-
-
Kilka części z poprzedniej wersji silnikowej
-
-
Nowe serce – 2.0 16V Turbo pochodzące z Megane II RS 225
-
-
🙂
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Pierwsze przymiarki
-
-
Nowe mocowania poduszek
-
-
Nowe mocowania poduszek
-
-
Nowe mocowania poduszek
-
-
Nowe mocowania poduszek
-
-
Zestaw poduszki tylnej
-
-
Łapa boczna
-
-
Łapy, poduszki silnika
-
-
No i wisi
-
-
Nowe mocowania zabezpieczyliśmy przed korozją
-
-
Trawers wyjęty do obspawania i zakonserwowania
-
-
Czas na przygotowanie silnika
-
-
Wydajna pompa paliwa
-
-
Zestaw sprzęgła z Helixa (stałe lekkie koło i spiek)
-
-
Stałe, odelrzone koło vs. dwumas
-
-
Stałe, odelrzone koło vs. dwumas
-
-
Stałe, odelrzone koło zamachowe
-
-
Wzmocniony docisk
-
-
Spiek
-
-
-
Kpl sprzęgło po montażu
-
-
Dodatkowa rolka paska micro
-
-
Zaślepka zaworu DV z firmy Properfekt
-
-
Blow Off z firmy Properfekt
-
-
Za sterowanie silnikiem odpowiadać będzie Ecumaster EMU
-
-
Filterek paliwa
-
-
Mechanizm zmiany biegów na linki
-
-
Żeby nie mnożyć klientowi kosztów przy budowie układu dolotowego wykorzystam elementy z poprzedniej wersji silnikowej, które zostaną zmodyfikowane i odpowiednio dostosowane.
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Powoli tworzymy dolot
-
-
Przyszedł czas na wydech. Większa część ukł wydechowego jest już wykonana z nierdzewki, pozostało jedynie wyspawać downpipe. Kryzy do łączenia
-
-
Flansz turbo dopasowana do sprężarki
-
-
Downpipe wyspawany. Teraz obróbka chemiczna
-
-
Downpipe wyspawany. Teraz obróbka chemiczna
-
-
-
Po obróbce chemicznej
-
-
Downpipe zawinięty bandażem termoizolacyjnym
-
-
I już zamontowany do auta
-
-
I już zamontowany do auta
-
-
Półosie wykonane na zamówienie, specjalnie do naszego projektu
-
-
Teraz elektryka
-
-
Kabelki kabelki
-
-
…kabelki…
-
-
Zabieramy się za układ chłodzenia
-
-
Zabieramy się za układ chłodzenia
-
-
Zabieramy się za układ chłodzenia
-
-
Zabieramy się za układ chłodzenia
-
-
No i gotowe
-
-
No i gotowe
-
-
No i gotowe
-
-
No i gotowe
-
-
No i gotowe