13 Kwi 2014

Auto bazowe:
– Renault Megane I PhII 1.9 dTI
– Brak silnika
Specyfikacja końcowa:
– Silnik 2.0 16V Turbo pochodzący z Renault Megane II RS 225
– Skrzynia 6-bieg
– konwersja mechanizmu zmiany biegów na wersję sterowaną linkami
– customowe mocowania silnika
– customowy układ dolotowy z nierdzewki
– blow off i zaślepka zaworu dv Properfekt
– półosie robione na zamówienie
– stałe, lekkie koło zamachowe, sprzęgło wzmocnione, tarcza ze spiekiem
– konwersja mechanicznej pompy wspomagania kierownicy na pompę elektrohydrauliczną
– customowy downpipe
– elektronika Ecumaster EMU
- Baza do pracy: Megane dti
- Baza do pracy: Megane dti
- Auto przyjechało już bez silnika
- Auto przyjechało już bez silnika
- Kilka części z poprzedniej wersji silnikowej
- Nowe serce – 2.0 16V Turbo pochodzące z Megane II RS 225
- 🙂
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Pierwsze przymiarki
- Nowe mocowania poduszek
- Nowe mocowania poduszek
- Nowe mocowania poduszek
- Nowe mocowania poduszek
- Zestaw poduszki tylnej
- Łapa boczna
- Łapy, poduszki silnika
- No i wisi
- Nowe mocowania zabezpieczyliśmy przed korozją
- Trawers wyjęty do obspawania i zakonserwowania
- Czas na przygotowanie silnika
- Wydajna pompa paliwa
- Zestaw sprzęgła z Helixa (stałe lekkie koło i spiek)
- Stałe, odelrzone koło vs. dwumas
- Stałe, odelrzone koło vs. dwumas
- Stałe, odelrzone koło zamachowe
- Wzmocniony docisk
- Spiek
- Kpl sprzęgło po montażu
- Dodatkowa rolka paska micro
- Zaślepka zaworu DV z firmy Properfekt
- Blow Off z firmy Properfekt
- Za sterowanie silnikiem odpowiadać będzie Ecumaster EMU
- Filterek paliwa
- Mechanizm zmiany biegów na linki
- Żeby nie mnożyć klientowi kosztów przy budowie układu dolotowego wykorzystam elementy z poprzedniej wersji silnikowej, które zostaną zmodyfikowane i odpowiednio dostosowane.
- Powoli tworzymy dolot
- Powoli tworzymy dolot
- Powoli tworzymy dolot
- Powoli tworzymy dolot
- Powoli tworzymy dolot
- Powoli tworzymy dolot
- Przyszedł czas na wydech. Większa część ukł wydechowego jest już wykonana z nierdzewki, pozostało jedynie wyspawać downpipe. Kryzy do łączenia
- Flansz turbo dopasowana do sprężarki
- Downpipe wyspawany. Teraz obróbka chemiczna
- Downpipe wyspawany. Teraz obróbka chemiczna
- Po obróbce chemicznej
- Downpipe zawinięty bandażem termoizolacyjnym
- I już zamontowany do auta
- I już zamontowany do auta
- Półosie wykonane na zamówienie, specjalnie do naszego projektu
- Teraz elektryka
- Kabelki kabelki
- …kabelki…
- Zabieramy się za układ chłodzenia
- Zabieramy się za układ chłodzenia
- Zabieramy się za układ chłodzenia
- Zabieramy się za układ chłodzenia
- No i gotowe
- No i gotowe
- No i gotowe
- No i gotowe
- No i gotowe