Prototyp adaptera pod czterotłok Brembo i tarcze 281mm gotowy.
Prototyp adaptera pod czterotłok Brembo i tarcze 281mm gotowy.
Turbo TD04 zakupione. Teraz regeneracja.
Nowa belka zawieszenia już czeka
Poliuretany również czekają
Turbo jest już po regeneracji.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Głowiczka już w kolorze. Czekamy na wałki.
Głowiczka już w kolorze. Czekamy na wałki.
Zaciski już czekają na regenerację.
Adaptery zostały poddane galwanizacji.
Silnik już czeka gotowy
Jest i pacjent
Stary silnik już wyciągnięty
Tarcze nacięte
Powoli zaczynamy pracę przy Pandzie
Powoli zaczynamy pracę przy Pandzie. Komora silnika umyta
Koło zamachowe oraz sprzęgło LUK wraz z obitą kevlarem tarczą
Belka na miejscu. Amortyzatory i sprężyny Abarth.
Reszta czeka na montaż
Reszta czeka na montaż
Reszta czeka na montaż
Silnik wisi
Silnik wisi
Silnik wisi
Zaciski czekają na montaż
Jedna strona gotowa
Zderzak tylny z wersji 100HP uzbrojony i gotowy na montaż
Pedał fbw już jest
Nowa grubsza chłodnica już zamontowana
Nowe customowe półosie
Półosie na miejscu
Zderzak tylny na miejscu
Przymiarki intercoolera
Udało się też zakupić kolektor z 1.4 MA
Kolektor wraz z sondą EGT już na miejscu
Wracamy do prac nad Pandą T-JET. Turbo już pasuje.
Wracamy do prac nad Pandą T-JET. Turbo już pasuje.
Powoli tworzy się układ chłodzenia…
Oby nienaruszać wyglądu zewnętrznego zderzaka, trzeba było przebudować intercooler (mocowania, wejscie i wyjscie). Pod zderzakiem 100HP jest niewiele miejsca
Dolot w trakcie budowy
Dolot w trakcie budowy
Blow off oczywiście od Properfekt
DP GOTOWA
Teraz kilka kabelków
Wiązka z grubsza opisana…
Pierwszy element dolotu gotowy i pomalowany.
Korzystając z „luźniejszej” chwili Panda wskoczyła na wydech
Korzystając z „luźniejszej” chwili Panda wskoczyła na wydech
Cooler gotowy
Wydech gotowy. Tłumik MGmotorsport
Wydech gotowy. Tłumik MGmotorsport
Wydech gotowy. Tłumik MGmotorsport
Wydech gotowy. Tłumik MGmotorsport
Wydech gotowy. Tłumik MGmotorsport
Panda w końcu trafiła na warsztat. Czas na dokończenie projektu
Nowa chłodnica klimy
Przewody klimatyzacji trzeba rzecz jasna dorobić
Przewody klimatyzacji trzeba rzecz jasna dorobić
Dolot w trakcie…
Dolot gotowy
Dolot gotowy
Dolot gotowy
Blow-off Properfekt na miejscu
W Pandzie zostały zamontowane fotele z Abarth 500
W Pandzie zostały zamontowane fotele z Abarth 500
Ostatnia chłodnica (oleju) jest już na miejscu
Czas dokończyć elektryke
Czas dokończyć elektryke
Czas dokończyć elektryke
Z grubsza ogarnięte
Kabelków ciąg dalszy…
…łapiemy bryłę…
Z grubsza ogarnięte. Można stroić
Panda nabiera kształtów…Zderzak z wersji 100HP spasowany
No to Pandzia gotowa do strojenia
Wreszcie można stroić. Czekamy na efekt!
Przyszedł czas na dokończenie Pandy. Na pierwszy ogień porządki w instalacji elektrycznej
Dodatkowe wskaźniki podłączone
Rozpórka Staffa na miejscu.
Rozpórka Staffa na miejscu.
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia