11 Lut 2017
BAZA:
• Fiat Punto Mk2 HGT 1.8 16V
• Skrzynia 5-bieg
PO MODYFIKACJACH:
• Dwie mapy: słabsza na ulicę – 243KM, 282Nm; druga – mocniejsza 316KM, 373Nm
• Turbo TD05H
• Downpipe by TRS Racing
• Customowy kolektor wydechowy TRS Racing
• Układ dolotowy by TRS Racing
• Customowy kolektor ssący
• Duża przepustnica
• Wtryskiwacze 560cm3
• Sterownik Ecumaster EMU
• Chłodnica oleju oraz termostat MOCAL
• Oil catch tank oraz blow off PROPERFEKT
• Shiftlight zamontowany w liczniku
• Customowy układ wydechowy by TRS Racing w oparciu o tłumiki MG Motorsport (dodatkowo wymienny
na sidepipe)
• Tarcza sprzęgła ze spiekiem
• Tablet łączący się z EMU za pomocą Bluetooth (wskazania temp i ciśnienia oleju, temp silnika,
obroty, EGT, AFR, aktualnego biegu itp)
• Pompa paliwa Bosch
• Szerokopasmowa sonda Lambda Bosch
Pierwotnie mieliśmy wymienić silnik w Cinquecento z 1.2 16VT na 1.4 TJET i uzyskać ok 260KM. Jednak stan karoserii i podwozia był opłakany.
-
-
Pierwotny obiekt modyfikacji
-
-
Pierwotny obiekt modyfikacji
-
-
Pierwotny obiekt modyfikacji
-
-
Pierwotny obiekt modyfikacji
Po krótkiej rozmowie z właścicielem karoseria Cinquecento została zamieniona na Fiata Punto HGT.
-
-
Nowy (używany) silnik już czeka na nowe resztę brakujących części.
-
-
Dziś dotarło kilka z zamówionych elementów. Czekamy na resztę.
-
-
Przy okazji blok odświeżony i pomalowany
-
-
Głowiczka już po lakierze
-
-
Silnik przygotowany już czeka
-
-
Po krótkiej rozmowie z właścicielem karoseria Cinquecento została zamieniona na Fiat Punto HGT.
-
-
Wyciągamy silnik
-
-
Komora wymyta. Czeka na nowe serce
-
-
Silnik jest już w miarę skompletowany. Czekamy na resztę części
-
-
Silnik jest już w miarę skompletowany. Czekamy na resztę części
-
-
Kilka części do tego i dwóch kolejnych T-JETów
-
-
Skrzynia już czeka
-
-
W oczekiwaniu na wzmocnione sprzęgło montujemy cooler.
-
-
No i silnik gotowy do montażu
-
-
No i silnik gotowy do montażu
-
-
Wzmocnione sprzęgło
-
-
Wzmocnione sprzęgło
-
-
Gotowy zespół napędowy
-
-
Gotowy zespół napędowy
-
-
Silnik wisi już w aucie.
-
-
Silnik wisi już w aucie.
-
-
Zaczynamy podłączanie. Wybieranie biegów już działa, teraz węże
-
-
Przymiark kolektora
-
-
Przymiark kolektora
-
-
Jest i przepustnica
-
-
Wreszcie utrafiliśmy turbosprężarkę w dobrym stanie
-
-
Wreszcie utrafiliśmy turbosprężarkę w dobrym stanie
-
-
Kolektor ssący ma już płaszczyznę, działamy dalej
-
-
Przymiarki turbiny
-
-
Przymiarki turbiny
-
-
Kolektor wyspawany. Teraz tylko lakierowanie proszkowe w Saw-Cars i można montować.
-
-
Ostatnia przymiarka kolektora
-
-
Przymiarki turbiny
-
-
Powoli kończymy kolektor wydechowy top mount
-
-
Kolektor wydechowy gotowy. Pozostała jeszcze obróbka chemiczna i szlif płaszczyzny flansz
-
-
Kolektor wydechowy gotowy. Pozostała jeszcze obróbka chemiczna i szlif płaszczyzny flansz
-
-
Tak prezentuje się na silniku
-
-
Tak prezentuje się na silniku
-
-
Kolektor ssący też już gotowy do montażu
-
-
Ssący na miejscu
-
-
Ssący na miejscu
-
-
Dolot prawie gotowy
-
-
Dolot prawie gotowy
-
-
-
Kolektor ma już płaszczyzny. Jeszcze tylko czyszczenie i można montować
-
-
Pompa Bosch 040 żeby nie zabrakło paliwa
-
-
Oil Catch Tank z Properfekt już czeka
-
-
Linka gazu gotowa
-
-
Czas na downpipe
-
-
W weekend Punto dostało nowe koła
-
-
Downpipe gotowa. Jeszcze bandaż i można montować
-
-
Chłodnica oleju jest na miejscu
-
-
Sonda szerokopasmowa Bosch
-
-
Downpipe gotowa
-
-
Downpipe gotowa
-
-
Zaciski czterotłoczkowe BREMBO dla lepszego hamowania
-
-
Odmy gotowe
-
-
Odmy gotowe
-
-
Nadszedł czas na elektryke
-
-
Nadszedł czas na elektryke
-
-
Elektryka z grubsza ogarnięta. Jutro pierwszy odpał.
-
-
Przy okazji radio przenosimy na dół i wymieniamy niesprawny włącznik klimy
-
-
Dotarła oczekiwana przesyłka z MGmotorsport
-
-
Zabieramy się za układ wydechowy
-
-
Powoli porządkujemy komorę silnika
-
-
Wydech w trakcie…
-
-
Przełącznik map zapłonu
-
-
Wnętrze poskładane
-
-
Dioda shift light zamontowana
-
-
-
-
Wracamy do pracy nad punto. Podpinamy dodatkowe czujniki itp
-
-
Dodatkowo w kabinie zagości tablet połączony z EMU
-
-
Dodatkowo na życzenie klienta zrobiliśmy side pipe
-
-
Dodatkowo na życzenie klienta zrobiliśmy side pipe
-
-
Dodatkowo na życzenie klienta zrobiliśmy side pipe
-
-
Pod maską gotowe
-
-
Tablet już działa. Można monitorować pracę silnika
-
-
GOTOWE!! 316KM, 373Nm