20 Kwi 2017
Audi A3 1.8T Quattro – Montaż Intercoolera FMIC, wymiana turbo, uszczelki pod głowicą, DP + układ wydechowy
-
-
-
Zabieramy się do pracy
-
-
Zabieramy się do pracy
-
-
Jedna część gotowa
-
-
-
-
-
A3 powróciło na kolejne modyfikacje. Tym razem wymienimy turbo na hybrydę, uszczelkę pod głowicą, wtryskiwacze, pompę paliwa i wydech.
-
-
Zaczynamy
-
-
Zaczynamy
-
-
Turbo jedzie na modyfikacje
-
-
Głowica zdjęta, już się remontuje
-
-
Głowica po remoncie, czeka na montaż
-
-
Góra poskładana. Czekamy na turbo
-
-
Turbo wróciło po przeróbce. Zabieramy się za montaż
-
-
Turbo wróciło po przeróbce. Zabieramy się za montaż
-
-
DP gotowa
-
-
Zmodyfikowany wydech z S3 już czeka
-
-
Zmodyfikowany wydech z S3 już czeka
-
-
Połączenie DP z resztą wydechu
-
-
Połączenie DP z resztą wydechu
-
-
Połączenie DP z resztą wydechu
-
-
Wydech na miejscu
-
-
Wydech na miejscu
-
-
Gotowe
-
-
W przygotowaniu zestaw big brake. Póki co mamy zaciski wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
-
-
W przygotowaniu zestaw big brake. Póki co mamy zaciski wypiaskowane i pomalowane w Saw-Cars, teraz regeneracja
-
-
-
-
-
Dotarły w końcu adaptery hamulców. Wkrótce składamy
Kolejny raz gościliśmy Audi. Tym razem zajmujemy się hamulcami
-
-
Przednie hamulce są już zamontowane.
-
-
Przednie hamulce są już zamontowane.
-
-
Tylne zaciski jadą do piaskowania / malowania.
-
-
Przód gotowy
-
-
Tył gotowy