04 Sie 2020
Fiat Punto 1.85 16VT – Dokończenie projektu
Przebudowa:
– układu hamulcowego,
– układu wydechowego,
– układu chłodzenia,
– układu dolotowego,
– układu paliwowego,
– systemu nitro,
– układu elektrycznego,
– dopasowanie nowego przedniego zderzaka,
– modyfikacja pokryw wałków rozrządu.
-
-
-
-
Coś tam zaczyna się już dziać
-
-
Układ hamulcowy gotowy
-
-
Układ hamulcowy gotowy
-
-
Układ hamulcowy gotowy
-
-
Punto znów na podnośniku. Tym razem wydech
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Wydech gotowy
-
-
Kolejny etap – układ chłodzenia
-
-
Kolejny etap – układ chłodzenia
-
-
Teraz układ dolotowy. Otwory w pasie czołowym dla lepszej wentylacji intercoolera.
-
-
Doloty gotowe
-
-
Kolektor gotowy
-
-
Kolektor ssący na miejscu
-
-
-
Jeszcze blow-off i dolot gotowy
-
-
Trochę porządków w wężach
-
-
Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
-
-
Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
-
-
Nowy zderzak spasowany. Jedziemy dalej
-
-
Czas zrobić nieco porządku w elektryce
-
-
Czas zrobić nieco porządku w elektryce
-
-
Jedna głowiczka oczyszczona z lakieru, czas na drugą
-
-
Głowiczka zmodyfikowana. Nowy kolektor ssący zasłonił wlew oleju, trzeba było zorganizować go w innym miejscu
-
-
-
tym razem na tapecie układ paliwowy
-
-
Kończymy prace nad systemem nitro, jeszcze elektryka i kilka drobnych modyfikacji.
-
-
Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
-
-
Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
-
-
Głowiczki gotowe. Mocowanie cewek również
-
-
Wiązka zaczyna jakoś wyglądać
-
-
W końcu samochód jest przygotowany do strojenia