– Wymiana turbiny
– Uszczelnienie silnika
– Porządek pod maską
Po wyjęciu turbosprężarki okazało się że korpus jest popękany. Wymieniamy ją na K04
Po wyjęciu turbosprężarki okazało się że korpus jest popękany. Wymieniamy ją na K04
Dotarł już większy kolektor
Większe turbo też już czeka
W międzyczasie odrobina porzędku pod maską, silikonowe wężyki i inne sidła zostały usunięte
Turbo na miejscu. Hydraulika podłączona, czas na przebudowę dolotu
Turbo na miejscu. Hydraulika podłączona, czas na przebudowę dolotu
Oil catch od Properfekt też już czeka na montaż
Dolot w trakcie budowy…
Dolot w trakcie budowy..
Dolot wyspawany
Downpipe wyspawana. Teraz obróbka chemiczna i bandaż termoizolacyjny
Downpipe wyspawana. Teraz obróbka chemiczna i bandaż termoizolacyjny
Gotowe. Można stroić
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia