Uszczelki wymienione, jeszcze rozrząd i silnik gotowy.
Po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem mocy przerobowych, wróciliśmy do prac nad Kadettem
Na pierwszy ogień wpada nowe sprzęgło
Na pierwszy ogień wpada nowe sprzęgło
Pierwsze przymiarki
Pierwsze przymiarki
Druga łapka gotowa
Naciąg alternatora gotowy
Łapy i uchwyty wróciły z galwanizacji
Zaczynamy podłączanie
Jest i chłodnica wody
Mocowania wentylatora gotowe
Mocowania wentylatora gotowe
Coś tam już widać. Coraz bliżej końca
Jedziemy z wydechem
Jedziemy z wydechem
Custom kolektor gotowy
Amortyzatory i sprężyny zmienione
Amortyzatory i sprężyny zmienione
Wydech gotowy
Wydech gotowy
Wydech gotowy
Wydech gotowy
Wydech gotowy
No i Kadett gotowy. Można testować
No i Kadett gotowy. Można testować
No i Kadett gotowy. Można testować
No i Kadett gotowy. Można testować
O nas
Działalność TRS Racing zaczęła się w 1999r kiedy powstał pierwszy Fiat Seicento z silnikiem 1.2 16V i sześciobiegową skrzynią (pierwszy w Polsce). Kilka miesięcy później zbudowaliśmy pierwszego Fiata 126p z silnikiem 1108 cm3 o mocy 54KM zasilanego wtryskiem (pierwszy w Polsce). Przez 4 pełne sezony byliśmy głównymi konstruktorami i teamem obsługującym samochody na wszelkiego rodzaju sprintach, kjsach, track dayach itp. Pozwoliło nam to nabrać doświadczenia oraz wyeliminować słabe punkty naszych projektów. Zbudowane przez nas samochody bez problemu sprawdziły się w sporcie a co za tym idzie nie sprawiają kłopotu również w cywilnym użytkowaniu.
Obecnie zajmujemy się obsługą, serwisem oraz modyfikacjami samochodów włoskich jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia